عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 688
نویسنده : نوری

آنسو تر از دیوار غم هایم ، دری دارم
یــک من ، من ِ زیبــــای از مــن بهتـــــــــری دارم

در نیمه ای ابلیس وار و مست می خندم
از من نپرهیزید ! نیم دیگری دارم

با درد خود در آسمان شعر می رقصم
مدیون این دردم اگر بال و پری دارم

من دختری از شرق از آیین خورشیدم
من زیر چادر ، سرزمین مادری دارم

پیراهنی آبی تر از اروند پوشیدم
گلهای قمصر را میان روسری دارم

آرامش شیراز در من شعر می گوید
هرچند یک دریا خروش بندری دارم

نشکست فرهادی غرور بیستونم را
با این شکوهم کوهی از ویرانگری دارم

من دختر چوپان و با این سادگی هایم
در شعر خود صحرا به صحرا مشتری دارم
...
دیگر غزل بانو شدم پشت سرم حالا
یک شهر می گویند قصد دلبری دارم !

 

 

xcxdqyx9lzcmz12w3hfg.jpg
 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com